söndag 21 augusti 2011

En dag är en dag

Hejåhå, här har jag inte uppdaterat på en stund om man säg.
Men har en del projekt som jag retroaktivt ska redovisa, hehe.
Idag har jag och min kärlek varit på dop, sedan bar det iväg hem för lite jobb.
Inte så värst pepp idag, vaknade med halsont så kör mest på kroppsspråk för tillfället, vilket ger ett bra tillfälle att istället uttrycka mig skriftligt dessutom.

Stod uppe och målade ett skåp, som jag ska förvara de 20 kg garn som svärmor varit så gullig och skänkt mig. Samtidigt gick humorlabbet på P3, och mer och mer humorbefriade program avlöste varandra. Har de ingen som granskar programmen innan de sänds på Sveriges radio? Hur bra timing är det att köra Norge-historier en dag som denna?

Nej, det får bli en tidig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar