fredag 25 juni 2010

in the summertime

Såja. Nu är flytten klar, men saker är dock inte i ordning riktigt än.
Det viktigaste är gjort, typ porslin i skåp och kläder i garderob.
Det andra däremot, böcker, små kuvert med foton i, skor som inte skall till förrådet men samtidigt inte stå framme (och väskor likaså), tavlor, allmännt krafs helt enkelt, är så energikrävande. Man måste fundera ut ett praktiskt och snyggt ställe att ha dem på, och det känns viktigt att det blir rätt från början. Så tills jag rett ut detta står de nerpackade i kartonger som jag kryssar mellan eller kliver över. På det viset blir det tills jag tröttnat kan jag tro.

På både gott och ont har jag inte haft internet på en vecka, men idag ska den lilla stickan finnas på Ica Maxi för avhämtning. Spännande... med mobilt bredband! Då kan jag sitta i trädgården och blogga hädanefter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar