onsdag 20 april 2011

Beslut som måste fattas

Hej o hå!
Igår efter skolan hälsade jag på brorsan. Såg ett nintendo ds på datorbordet och fick prova.
O jävlar, jag satt två timmar med The Sims Castaway. Helt uppslukad!
Så blev såklart lite sugen på att köpa ett sådant. Har aldrig ägt nått liknande.
Kan ju vara kul att ha om man åker tåg långt... som man gör typ en gång i halvåret. Eller ha med i väskan och ta fram om man väntar tio minuter på vårdcentralen, eller kanske att ha med i sommar på stranden istället för den tråkiga pocketboken.

I alla fall, så tänkte jag att en sån där iPhone säkert också går att spela på, plus hundra andra saker. Kollade priset, och hujeda mig, inget alternativ i dagsläget som halvtidsstuderande dagdrivare.

Något i samma prisklass som ett nintendo ds som jag antar måste prioriteras är ett frisörbesök.
Så igår funderade jag på vilket som skulle göras inom en snar framtid.
Vad kul att bli lite sommarfräsch med ny frisyr och färg. Men å andra sidan, va barnsligt kul det vore att istället köpa en överflödig spelkonsol.
Eller varför inte båda? Om jag vågar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar