tisdag 11 oktober 2011

Ensam hemma -11

Nu har vi sovit på olika håll för första gången på.. jag vet inte hur länge. Måste ha varit nån gång innan jag flyttade hit, det kan t 0 m vara ett år sedan. Men nu har det alltså hänt. Två gånger inom en vecka!
När min käresta inte är hemma, eller jag vet att han inte kommer hem idag, blir jag väldigt rastlös. Allt sånt som man gör en vanlig dag blir liksom inte gjort, eller fel tid eller i fel ordning. Livet blir ur balans.

Men jag har försökt slagit mig till ro. Gjort gravlaxmackor och tittar på program om människor som tror dom är vargar.

1 kommentar:

  1. Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder.
    Finns även massa spännande tävlingar så kolla gärna in min blogg:) kram

    SvaraRadera